.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کرونا بازار‌های هفتگی ساری را به تعطیلی کشاند
بازار‌های هفتگی ساری به دلیل اوج‌گیری مجدد کرونا از شنبه بیست و هشتم تیرماه تعطیل شدند.

به گزارش شمال نیوز،  مجید مزنگی رییس سازمان ساماندهی مشاغل و فراورده‌های کشاورزی شهرداری ساری، گفت: با توجه به اوج‌گیری مجدد کرونا در برخی از شهر‌های مازندران از جمله ساری با تأکید بر ضرورت اجرای پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا، بازار‌های هفتگی تحت پوشش سازمان مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری ساری تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند.

 

او افزود: در این راستا ضمن تعطیلی بازار‌های هفتگی در نقاط مختلف شهر، حضور دستفروشان در خیابان قارن نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

 

مزنگی گفت:یکی از راه‌های انتقال سریع ویروس کرونا، اجتماعات مردمی است، بر این اساس با توجه به اینکه در طول هفته در چندین نقطه از شهر بازار‌های هفتگی برپا می‌شود و همه‌روزه جمعیت زیادی از شهروندان برای خرید مایحتاج روزانه به این بازار‌ها مراجعه می‌کنند، تعطیلی بازار‌های هفتگی می‌توانند اقدام مؤثری در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری باشد.

 

رییس سازمان ساماندهی مشاغل و فراورده‌های کشاورزی شهرداری ساری با قدردانی از همراهی کسبه و دستفروشان محترم، افزود: امیدواریم همه با هم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برابر اپیدمی کرونا ایمن باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.